شطحیات

شطحیات

بزن این زخمه اگر چند، در این کاسه تنبور نمانده است صدایی....
شطحیات

شطحیات

بزن این زخمه اگر چند، در این کاسه تنبور نمانده است صدایی....

بازگو حالی از آن خوش‌حال‌ها!

ینظُر إلیهم الناظرُ


فَیحسَبُهم مرضیٰ و ما بالقَوم من مرضٍ


و یقول لقد خولِطوا


و لقد خالَطهم أمرٌ عظیمٌ!!


قال یعسوب الدین/خطبه همّام



ف.ن: در وصف و تعریف حضرت آیت الله العظمی سید عبدالکریم کشمیری زبان من حقیر قاصر است

من چه گویم یک رگم هشیار نیست/شرح آن یاری که او را یار نیست

نظرات 6 + ارسال نظر
نجم الهدی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ

از لحظه ای که نشان دادی
هزارتوی مرا پیموده است این عکس!
حتی در ساحت عریان شهر
و هیبت حیران میدان!
دلم را مدام به لهجه تمام نشدنی سیگار سوخته اش به« امرعظیم » می خواند...

شمع را سوز عیان آموختم/خود نهان از چشم عالم سوختم

نجم الهدی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ

از لحظه ای که نشان دادی
هزارتوی مرا پیموده است این عکس!
حتی در ساحت عریان شهر
و هیبت حیران میدان!
دلم را مدام به لهجه تمام نشدنی سیگار سوخته اش به« امرعظیم » می خواند...

از دهان بی نشانت هیچ نتوان دم زدن
سوختم زین معنی موهوم خاموش جواب

نادم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

شاید خداوند صحرا را خلق کرد تا انسان بتواند با دیدن نخل تبسم کند!

م.بانو یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

سلام.

خیلی کم می نویسین.

موفق باشید

سلام. طاعات قبول. نوشتن قله دوری است برای من. دعا کنید به لطف «صنمم» بپیمایمش.

م.بانو دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ http://m-z-f.blogsky.com

بی شک توانای پیمودن و فتح قله هستید.

البته شاید هم مصداق کم گوی و گزیده گوی چون در

موید باشید.

ممنونم از لطف و دعای خیرتون

حسن دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

از لعل تو گـر یابم انگشتـری زنـهار
صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

ملک تسلیم چون مسلم گشت/بهتر از ملک سلیمانست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد